Τρόποι Διαφήμισης
Η Pc like προσφέρει επαγγελματικο σχεδιασμό εντύπων για την καλύτερη και αξιόπιστη προβολή και διαφήμισής σας
Διαφήμιση Στο Google
Φτιάχνετε διαφημίσεις και επιλέγετε λέξεις-κλειδιά που είναι είτε λέξεις είτε φράσεις οι οποίες έχουν να κάνουν με την επιχείρησή σας. Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google χρησιμοποιώντας μία από αυτές τις λέξεις διαφήμισή σας ενδέχεται να εμφανιστεί δίπλα από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Τώρα, διαφημίζεστε σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται ήδη για εσάς. Οι χρήστες μπορούν να απλά να πατήσουν πάνω στη διαφήμισή σας για να πραγματοποιήσουν μια αγορά ή για να μάθουν περισσότερα για εσάς. Δεν χρειάζεστε καν μια ιστοσελίδα για να ξεκινήσετε, αφου η Google θα σας βοηθήσει ώστε να δημιουργηθεί μία δωρεάν. Είναι πολύ εύκολο! Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα έχετε την ελευθερία να διαφημιστείτε σε χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google. Και όχι μόνο αλλά και μέσω του AdWords να στοχεύσετε σε νέα κοινά στο Google και στο διαφημιστικό μας δίκτυο. Περισσότερος έλεγχος Μπορείτε να επεξεργαστείτε τις διαφημίσεις σας και να προσαρμόσετε τον προϋπολογισμό σας μέχρι να έχετε τα αποτελέσματα που ζητάτε .Επιπροσθέτως μπορείτε να προβάλλετε διάφορες μορφές διαφημίσεων. Μπορείτε και να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες γλώσσες και γεωγραφικές τοποθεσίες Μετρήσιμη τιμή Δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση δαπανών ή δέσμευση χρόνου. Και με την επιλογή κόστους-ανά-κλικ, χρεώνεστε μόνο αν κ όταν κάποιοι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας. Αυτό σημαίνει πως κάθε ευρώ του προϋπολογισμού σας χρησιμεύει για να σας φέρει νέους πελάτες. |
Διαφήμιση Στο Facebook
Οι διαφημίσεις στο Facebook μετά από ένα σχετικά επίπονο ξεκίνημα έχουν φτάσει πλέον σε ένα σημείο που σίγουρα αντιμετωπίζονται ως πετυχημένο προϊόν τόσο για το κοινωνικό δίκτυο και τα έσοδα του όσο και για τους διαφημιζόμενους που έχουν αρχίσει να διακρίνουν σημαντικά αποτελέσματα. Το πιο θετικό στοιχειό των διαφημίσεων αυτών είναι οι τεράστιες δυνατότητες στόχευσης που προσφέρουν. Όπως μπορείτε να δείτε και στο screenshot που ακολουθεί οι επιλογές στόχευσης είναι ευρείες και εκμεταλλεύονται τόσο τα δημογραφικά όσο και τα κοινωνικά δίκτυα των μελών. Παράλληλα η χρήση keywords επιτρέπει την απόλυτη στόχευση σε ενδιαφέροντα και άλλες λέξεις που μπορεί να ενδιαφέρουν τις εταιρίες και όλους τους διαφημιζόμενους |